Assalamualaikum w.b.t.

my cute viewers

Saturday 23 July 2011

lelaki idaman?



lelaki idaman~untuk saya dan untuk anda dan anda dan anda..

1. Islam.. *mstila orangnye beriman..boleh bimbing saya =)
2. setia.. * x menipu!  grrr.. grang  x? garang x?? hahah (gelak jaat)  jgn ade org lain, slain ibu dan saudara perempuan shaja.. hehe
3. sayang saya, suka saya, cinta saya.. *tapi yang utama cinta pada Allah, rasul dan keluarga.. jadi no 4 pun xpe.. jap bukan bini no 4 taw ! wawawa =)
4. Tidak terlalu mengongkong * sape yang suke kongkong x bertempat, x mo kawan..lalalla~
5. paling penting ! terima saya seadanya.. * baik buruk terima, jika ada klemahan, nasihatlah sya, =) tapi jngan perli-->orang cam tu da reject awal2
6. tambahan--> kelakar, suka beristiqamah, baca al-quran selalu, faham saya..


7. sikap yang HANDSOME..hee  *hormat orang tua, berbudi bahasa, x suka mencarut, sabar, dan lain2.. kengkadang orang yang ada nilai-nilai murni yang baik boleh buat saya bikin cair..hhahahaha, xtengok muka pun xpe..=)  nilai murni, diutamakan, yes! click! skeet..


apa2 pun saya redha dengan jodoh dari ketentuanNYA..xsemestinya semua ini mesti ada..saya tahu, DIA lagi maha mengetahui dan maha adil..=)

jap2, saya ada lagi 1 tip..bagi sapa2 yang nak jodoh yang baik.....>> berdoalah agar anda dijodohkan dengan ORANG yang baik BUKAN berdoa agar anda dijodohkan dengan ehem2 anda sekarang.. itulah sebaik-baiknya.. --ade rezeki mane la tahu, kite sememangnya dijodohkan dengan ehem2 kite tu ke..hee (gelak malu) --tips ini bersumberkan dari talk dato' fadzilah kamsah saya tonton dulu.. selamat beramal ;)

7 comments:

KhirzaniHalim said...

=)...

miss tulip said...

(^^)v

Anonymous said...

wahh...=)

saranghaeyo'
ur giggle cista

miss tulip said...

u r twice..two times giggles! than me.. bhahaha..
saranghae~

khairul akmal rahimi b ahmad kamil said...

wooo.. share2.. =D

miss tulip said...

baek..=)

Cameography Enterprise said...

sya stuju dengan anda (skemarama pulak =p) hehehehe adik berstuju dgn kakak statement yang handsem tuh.. memang sya bersetuju ! muke ade buruk perangai x ensem langsung! kalu baek budi bhasa dia, x mncarut, pndai bborak ngan orang tua,& setie pd yang 1.....makaa, sedap lah mateku memandang..alhamdullillah ! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

(a,a) hee

Daisypath Anniversary tickers